barnläkaren del 2

Jaha, inget svar om lillemans hosta. antagligen inget att oroa sig över, då de inte hittat några fel.
Tog dock upp hans lösa mage också, så ni är det beställt blodprov för att kolla lite värden och utesluta glutenallergi. Så på tisdag ska vi till bvc och ta flera rör med blod. läskigt :/ Men hon trodde inte det var något fel på han eftersom han är så pigg och glad jämt, men att det år bättre att utesluta saker. Riktigt skönt att de vill kolla för säkerhets

skull :)
Lilleman var så duktig hos läkaren! Han satt stilla och det var inga problem att lyssna på lungorna och kolla i munnen. Min duktiga kille! :)

såhär gosigt hade lilleman det med pappa igår när de tittade på bumbibjörnarna;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellish.blogg.se

Hej! Här kommer en blogg som handlar om mitt liv som blivande 2 barns mamma (BF 28/2). Det kommer i början handla mycket om min son (född 110517) och min graviditet. Senare kommer det handla om mina två barn och antagligen en hel del om viktminskning, då det är ett mål efter att denna lillfisen är född!

RSS 2.0