Nytt år - Ny blogg!

Hallå där!
 
Nu var det dags igen, en ny blogg. Har skaffat bloggar med jämna mellanrum, alltid slutat skriva efter ett tag.
Men nu är det ju nytt år, så då gör vi ett nytt försök ;)
Kanske ska börja med att presentera mig:
Sabina heter jag. Jag är 23 år gammal och bor tillsammans med min sambo och vår son på sidsådära 1,5 år i ett hus i södra Sverige.
Vi har en katt också, men det är inte så viktigt. Kommer inte skriva om honom ändå.. Vi kommer inte direkt överrens.. Han skriker för det mesta och jag tycker illa om honom inombords, men försöker dölja det så gott det går!
 
Jag är för tillfället gravid med vårt andra barn, en liten flicka säger de - men vem vet?!
Jag är nu i vecka 32 (31+4) och känner mig tjockare än tjockast! Längtar till lillfisan är ute, inte bara av den självklara anledningen att jag vill gosa bebis utan för att jag vill kunna sätta igång med min viktminskning!

Har tjuvstartat lite genom att ge mig själv, valrossen of 2012, GODISFÖRBUD under 2013. Vi får väl se hur detta går men än så länge känns det helt okej, första dagen och allt ;)
 
Nehe, nu ska jag gå ned och ta mig lite knäckebröd och slänga mig i soffan och kika på Heroes, som sambon och jag för tillfället är lite besatta i. Bättre sent än aldrig va?
 
Avslutar med lite bilder så att ni får ett hum om vilka jag och min lille son är. Min sambo hatar allt som har med detta att göra, så han kommer bara vara med lite vid sidan om, i text, för husfridens skull!
 
 
 
En styck Sabina i typisk posa-i-spegel-anda!
 
 
En valross i vecka 32!
 
Den sötaste pepparkaksgubben aka min son Johannes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellish.blogg.se

Hej! Här kommer en blogg som handlar om mitt liv som blivande 2 barns mamma (BF 28/2). Det kommer i början handla mycket om min son (född 110517) och min graviditet. Senare kommer det handla om mina två barn och antagligen en hel del om viktminskning, då det är ett mål efter att denna lillfisen är född!

RSS 2.0