Tråkigt värre!

Idag har verkligen varit en såndära göra ingenting vettigt dag.
Första dagen min sambo var iväg och jobbade sen innan jul och jag och lilleman var hemma.
Vi har bara lekt, kollat på lady & lufsen och ätit massa mat.. Spännande va?
 
I morgon ska lilleman till dagis igen efter sin julledighet, ska bli spännande och se hur han reagerar.
Han älkar dagis annars, så hoppas att det fortfarande är så :)
Själv ska jag ta tag i och läsa massa paper, ni vet den där skiten som jag skrivit nu, min sista uppgift. Jag måste läsa de andras i min studiegrupp, total 8 eller 9 st tror jag. Jag ser framemot det... verkligen.. Men snaaart är skolan slut för ett tag fram över!!
 
Nu ska den trötta valrossen faktiskt gå och lägga sig, det är ansträngande att göra ingenting, vad min sambo än säger ;)


Kommentarer
Marie

SV: Ja så är det verkligen! :):) Hårdingar!

2013-01-07 @ 22:20:32
URL: http://www.niomanadersvantan.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellish.blogg.se

Hej! Här kommer en blogg som handlar om mitt liv som blivande 2 barns mamma (BF 28/2). Det kommer i början handla mycket om min son (född 110517) och min graviditet. Senare kommer det handla om mina två barn och antagligen en hel del om viktminskning, då det är ett mål efter att denna lillfisen är född!

RSS 2.0