Barnmorskebesök och plugg!

Äntligen fått lite mat i magen!
Idag har det varit full rulle för min lilla hjärna. Först ett besök hos barnmorskan, allt såg bra ut - som vanligt ;)
Sen har jag pluggat heeeela dagen. Läser till Socionom och har en uppgift kvar för denna terminen innan jag ska vara mammaledig. Och denna uppgift är så flummig och jobbig så jag vill helst hänga mig.. Meeen idag har jag fått några sidor skrivna iaf :) Sen är det bara en termin kvar innan jag är färdig! Men den blir inte förrän till hösten, efter lite vila och bebismys :)
 
Nehe, nu ska jag leka lite med lilleman innan det är läggdags för honom!
Vad har era barn för sovvanor? Johannes lägger sig mellan 18.30-19.00 och sover sen till mellan 07-08! Rätt gutt om jag får säga det själv :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellish.blogg.se

Hej! Här kommer en blogg som handlar om mitt liv som blivande 2 barns mamma (BF 28/2). Det kommer i början handla mycket om min son (född 110517) och min graviditet. Senare kommer det handla om mina två barn och antagligen en hel del om viktminskning, då det är ett mål efter att denna lillfisen är född!

RSS 2.0