Färdigpluggad!

Nu är jag färdigpluggad för den här gången! Godkänd och klar på sista uppgiften! SÅ skönt!
Nu är det bara en termin kvar! Ska ju dock vara lite mammaledig först, så ett år kvar innan jag är klar socionom!
Eftersom jag varit mammaledig en termin innan också ligger jag ju ett år efter mina första klasskamrater som nu är färdiga! Så avundsjuk på dem! :P Men stolt! :) Ska gå och kika i morgon när de ska till kyrkan och få sina diplom och grejer! Kommer kännas surt att inte vara en av dem tror jag. Men jag kommer ju ha fått två finfina barn under tiden, det har inte de! HA!
 
Barnläkaren ringde igår och idag med Johannes provsvar. Allt såg bra ut förutom ett värde, som de trodde hade blivit felvärde på pga att de fått för lite blod att testa, men för säkerhetsskull blir det lite kompletterande tester.. Alltså mer blodprov :( Håller tummar och tår att de har rätt och att det bara är ett felvärde som inte betyder något! Han är iaf inte glutenintolerant! :)
 
Nu blir det att slappa en sväng! I eftermiddag ska jag in på extrakontroll hos barnmorskan och kolla blodtryck och urinprov. Jippie.. Men bra att hålla koll! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellish.blogg.se

Hej! Här kommer en blogg som handlar om mitt liv som blivande 2 barns mamma (BF 28/2). Det kommer i början handla mycket om min son (född 110517) och min graviditet. Senare kommer det handla om mina två barn och antagligen en hel del om viktminskning, då det är ett mål efter att denna lillfisen är född!

RSS 2.0