SJUK!

Världens ynkligaste Sabina har ni här! Är sjuk.. Förkyld som bara den. Nyser, hostar och snorar. Och inte nog med det, helegn började med MAGSJUKAN!!
Så hela natten mellan fredag och lördag kräktes jag och mådde illa halva lördagen, sen gick det över och jag var bara trött som en jäkla gnu! Jo men då lagom till söndag börjar jag känna mig lite snorig och idag är jag som en död sill! Hade nog behövt iaf EN friskdag för min redan slitna gravidkropp! Är så jäkla trött och har ont precis överallt!
 
Tur jag har världens bästa sambo som har tagit ledigt från jobbet i morgon, är ju dags för Johannes blodprov nr 2, så slipper jag åka iväg sjuk och klen och ta hand om lilleman när han blir ledsen! Tacka gud för karlar ibland ;)
 
Nehe, nu ska jag boosta upp med lite apelsiner och hoppas kroppen tar emot C-vitaminerna och gör något vettigt med dem!!
 
Puss och hej!


Kommentarer
Jasmine

Bloggande gick inte så bra den här gången heller ;-) snart kommer bebis o då blir det än mindre tid. Hihi, inget illa menat, förstår att det är mycket nu, trött och ont överallt och samtidigt en Johannes-vilding kan jag tänka mig :-)
Lycka till med förlossningen och allt.

2013-02-10 @ 20:28:02
URL: http://minbebis.com/blogg/oceansoul


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellish.blogg.se

Hej! Här kommer en blogg som handlar om mitt liv som blivande 2 barns mamma (BF 28/2). Det kommer i början handla mycket om min son (född 110517) och min graviditet. Senare kommer det handla om mina två barn och antagligen en hel del om viktminskning, då det är ett mål efter att denna lillfisen är född!

RSS 2.0