Home sweet home!

Äntligen hemma efter en heldag hos min mamma som fyller år idag!
Även en sväng till mig kära farmor för lite fika efteråt. Och eftersom vi bor ca 10 mil bort, så blir det verkligen en heldag. Men det har varit supermysigt! Träffat min lille systerson igen, som bara är 2 månader. MYS på hög nivå! Självklart myst med mina två systerdöttrar med, mosters finaste flickor.
 
Nu ska jag bara chilla resten av kvällen!
 
Älskar att Johannes har börjat bli en liten myskille. Innan hatade han att vara i vår säng och mysa/busa. Men nu duger det! Avslutar med en liten bild från häromdagen, när vi myste som bara den!! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellish.blogg.se

Hej! Här kommer en blogg som handlar om mitt liv som blivande 2 barns mamma (BF 28/2). Det kommer i början handla mycket om min son (född 110517) och min graviditet. Senare kommer det handla om mina två barn och antagligen en hel del om viktminskning, då det är ett mål efter att denna lillfisen är född!

RSS 2.0