Sjukhuset!

Jaha, idag blev det en runda  till sjukhuset för att se så allt stod rätt till med mig och bebis.
Det verkar det som det gör! Bebis mådde prima i magen och alla mina värde såg bra ut förutom lite protein i urinen, som ska kollas upp lite mer.
Anledningen till att jag bestämde mig för att ringa in från allra första början stavas google..
Var inte direkt orolig över mitt mående innan. Mår illa, känner mig svag/skakig och har en tryckande känsla i huvudet. Vanliga "sjuksymptom". Meeeeen sen började jag givetvis googla på symtomen när man är gravid och alla fanns med på 1177's lista på symtom vid havanadeskapsförgiftning. Jo men tjena tänkte jag, det lät ju inte så skoj!  Så jag ringde dem, blev kopplad till förlossningen och de tyckte jag skulle kika in för säkerhets skull och kolla läget. Sådet gjorde vi som sagt!
Nu blir det en extra koll denna veckan, för att ta urinprov och kolla blodtrycket (som var jättebra idag, men som de ändå vill ha koll på så det inte ändras). Sen ska jag till min barnmorska veckan efter, så då kollas allt igen. Så känner mig rätt lugn :)
 
 
Nu har vi i alla fall tagit oss till vecka 33+3 och såhär stor är valrossen då :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hellish.blogg.se

Hej! Här kommer en blogg som handlar om mitt liv som blivande 2 barns mamma (BF 28/2). Det kommer i början handla mycket om min son (född 110517) och min graviditet. Senare kommer det handla om mina två barn och antagligen en hel del om viktminskning, då det är ett mål efter att denna lillfisen är född!

RSS 2.0